Szösszenetek januárból

2012.01.31. 18:55

Visszanézve mindig úgy tűnik repül az idő, de napzközben mintha vánszorognának az óra mutatói. 
Január elég mozgalmas hónap volt, itt volt látogatóban Ancsi barátnőm, szilvesztertől egy hétig. Voltunk Jodhpurban, a Taj Mahalnál, meg itt Bombayben. Félúton sajnos én kidőltem némi fél-ételmérgezésszerű kapcsán, de ez remek lehetőséget biztosított Ancsinak hogy profi szintre vigye Wii Nintendo tudását :) Az utazásokról majd csinálok külön bejegyzést fotókkal....valamiért nem tudok már fotólinket felrakni a linkblog részre - ha valaki ért hozzá segítsen légyszi, megváltozott a felhasználói felület és egyszerűen nem tudom szerkeszteni, na de sebaj.
Ancsi után 4 nappal érkezett látogatóba Bea. Vele Jaipur, Taj Mahal, Delhi és Bombay kört nyomtunk, szerencsére kajaproblémák nélkül - mondjuk nem kevés jager és pálinka fogyott de én nem mondtam persze semmit ;)
Utazni Indiában mindig egy élmény, csak pár példa a két hét eseményeiből:
1. Megérkezünk Beával Jaipurba, taxi nincs még ott értünk így megállunk várakozunk. Kb 3 percenként odajön valaki és mosolyogva megkérdezi: ’Taxi’ Válasz – szintén mosolyogva (ekkor még): nem köszönjük, jönnek értünk. Az ötödik fickó után (itt már szó sincs mosolygásról) felmerül a kérdés: szerintük mi a retekért álldogállunk mi ott ha nem várunk semmire???????? Vagy csak én vagyok megint értetlen?

 

2. Még mindig Jaipur, Becsekkolunk a hotelbe, majd megpróbálunk kocsit bérelni ami bevisz a városba. Következő párbeszéd:
Én: Szeretnénk kocsit bérelni hogy körülnézzünk a városba.
Hotel: Persze, az autó rendelkezésre áll, de ma semmit nem lehet megnézni.
Én: Semmit?
Hotel: Így van, ma nemzeti papírsárkány-verseny nap van, minden be van zárva, nemrég jött vissza egy másik vendég is, és semmit nem látott, minden be volt zárva.
Én: Értem, de a műemlékeket, épületeket csak meg lehet nézni??
Hotel: Igen asszonyom (mintha 60 éves lennék vagy mi), a műemlékek még tényleg ott lesznek...
????? MÉG? Miért mit gondolt a fickó hogy Kishore meg Sunil reggel nekiálltak és eltalicskázták valamelyik erődöt????

3. Reggeli a hotelben – Bea, Jaipur
Csúcsszuper hely, Marriott, terülj-terülj asztalkám vagy 50féle reggeli opcióval, farkaséhesen neki is láttunk, 6-8 pincérfiú állt lesben hogy mindenben kiszolgáljanak, na és itt jön a bökkenő: itt ugye nem szokás a zsebkendő és minden falatnál meg ahányszor odajöttek, a beszédet és/vagy mozdulatot megelőzve egy olyan igazi gyomorból jövő szörcsögős szipogást hallgattunk meg....na jó étvágyat mindenkinek 

4. Delhi, vizipipázós hely, Khan market.
Rendelünk: ’Egy kétalmás, meg egy szőlő-mentás vizipipát kérnénk’.
Kis idő elteltével érkeznek a pipák...
Pincér srác: ’ez itt a kétalmás, a másik kiwi narancs lett, maradhat

???????????? ba&@@ki....akkor minek kértem volna szőlő-mentásat????????
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása