Sziasztok,

Le vagyok maradva rendesen az adással, de telnek a napok, holnapután lesz hogy túléltem az első hónapot :) Jön a lekopogós rész, mert azért rendeseb próbára tettem a gyomrom az elmúlt napokban, rengeteg féle curry-t meg egyéb helyi kajákat ettem...a jó hír hogy eddig semmi nagyobb gáz nem volt, azért megy a védőfolyadék rendszeres fogyasztása (hazai pálinka és jager készlet).

Volt már egy látogatóm is Gabicsek :-) sétálattunk a monszunban, lementünk goára és megnéztük a "tolvajok bazárját = Chor Bazaar".

A goai fotók itt találhatóak: https://picasaweb.google.com/116104505973733950679/Goa?authkey=Gv1sRgCKv7nJa6xcnsKQ#

A monszun most már rendesen beindult, egyik pillanatban még 35 fok és napsütés van, a következőben olyan vihar, hogy tiszta fekete az ég alja...elég durva, néha nem lehet látni az esőtől. Nekem óriási mázliim van mert ugye sehova nem kell gyalog mennem.

Az albumokba raktam pár új képet, majd csinálok linket mindegyikre hogy ne kelljen keresgélni és berakom a linkblog alá.

Sikerült megismerkedni itt pár emberkével, voltam egy expat (külföldi) reggelin, ahol thaiföldiektől kezdve íreket át dubaiból és mindenfelől voltak emberek. Jófejek voltak, elindultak a levelezések meg programszervezések. Van egy angol társaság is akikkel megismerkedtem (Justin és Kerry), elmentünk Gabival vacsorázni velük, elindultunk 7kor a hotelből és 9re értünk oda, tudni kell hogy kb 5 km-re van a hoteltől a hely, de szegény sofőrsrác nem talált oda :-) a környező pár utcában keringtünk...kicsit cikis bemutatkozó volt, de jól vették a lapot. Innen elmentünk egy Crickett klubba, ahol gigagazdag indiaiakkal ismerkedtünk meg, ők Justin kollégái, rengeteg tippet adtak Indiával kapcsolatban, meg hogy mit lehet és mit nem csinálni.

Az este két szlogenje:

"Indiában a vezetéshez 3 dolog kell:1) jó fékek 2) jó duda 3) jó szerencse"

Vacsi közben ettem valami fűszerekbe forgatott gombát ami szerintem durván csípős volt, alig kaptam levegőt amíg próbáltam legyűrni, erre odajön az egyik indiai csajszi, látja hogy szenvedek, ő is belekóstól majd így szól:

"Ha szerinted ez csípős akkor még hosszú út áll előtted" :-)

A munka elég fárasztó, egyrészt nehezen értem azt amit itt beszélnek angol gyanánt, másrészt mindent minimum 3szor meg kell beszélni, utána mág 2-3szor visszaellenőrizni és akkor jó esetben 1hét, rosszabb esetben 3 hét múlva elkészül amit kérsz...így kicsit nehéz tervezni a napomat, de majd belejövök.

Az egyik szomszédom, aki az amerikai követségen dolgozik erre mondjuk annyit mondott:

"Hát, mondhatnám hogy jobb lesz, de én már másfél éve itt vagyok és semmi nem változott"..."és ez a cukormázas változat" :-) Lehet sejteni hogy ő nem annyira szeret itt lenni :D Azt is mondta nem az a kérdés az ember beteg lesz-e, hanem hogy mikor és milyen gyakran...szóval mindenki aki jön hozzon pálinkát...2L a fejkvóta :D /=legális limit/.

Köszi a leveleket amiket írtok, ide is lehet ám írni a blogra :-)

Na majd még jelentkezem. Üdv.

Era

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bambizwei 2011.06.16. 13:20:07

Hálo!

Remekséges a blog, nagyszerű lett a kép, bár az I betűt hiányolom a ndia előtt:):P

VidaEra 2011.06.16. 15:42:54

@bambizwei: Hello, megnéztem és úgy tűnik szándékos a dolog, rengeteg képen így írják...nem bízták a véletlenre :-) Amúgy te ki is vagy? :-D

bambizwei 2011.06.16. 16:16:02

@EraIndia: Hálo, akkor ezt bebuktam. Tomi vagyok szép és laza:D:P
süti beállítások módosítása