Leírom az egyik friss élményemet, mert én nagyon jól szórakoztam rajta.

Azt talán már írtam hogy elég gyakran változik jelenleg a sofőr állományom, egyenlőre egy bérautós cégtől jönnek a srácok:

Első sofőrom volt Sunny, aki elfelejtett értem kijönni a reptérre...mondjuk pontosítva kijött, csak nem akkor amikor a gépem érkezett így kb egy órát vártam rá a rengeteg csomagommal a hajnali hőségben. Utána pár napig ő vezetett, ezalatt hiába kértem hogy vegye vissza a légkondit, szerinte meleg volt ezért mindig fújatta tovább, és igaz hogy én vagyok az utas, de ő ült elől és pont tett arra amit mondtam...fekete pont. Ezt tetézte azzal, hogy elkezdtük a családját szállítani, így többször elkéstem melóból.

Őt lecserélve jött egy fiatal srác, akinek nem is emlékszem a nevére, de egy redvás kocsival járt és nem beszélt angolul...vele élmény volt utazni :-)

Aztán jött Amjad, az első normális fickó, relatíve feltalálta magát a városban, nem dudál egymásodpercenként és még senkit nem ütött el! Pár nap után elkezdett idegenvezetést tartani nekem a városban, és mondogatni mi hol van, mi a neve az utcának ilyenek. Nagyon jó fej volt, annyi a döccenő hogy az utcaneven csak hindi nyelven vannak kint, így nem sokat sikerült megjegyeznem :-) Amjaddal legemlékezetesebb utunk az volt amikor egy 15perces túrát két óra alatt tettünk meg és egyhelyben keringtünk mert eltévedtünk, de ezt talán írtam már.

Őt Firoz követte, aki szintén jó sofőr, rendszeresen lebaltázza a biztonsági őröket ha csapkodják a csomagtartó ajtaját, viszont remekül odatalál mindenhova, sőt a légkondira is odafigyel hogy ne fagyjak csonttá a hátsó ülésen.

Firoz mára lebetegedett és jött egy új srác Pramod, aki vagy 12évesnek néz ki...na ő ihlette ezt a bejegyzést: annyira fiatalnak néz ki a srác, hogy ma minden alkalommal amikor mentünk a városban lekapcsoltak a rendőrök minket :-) Na erre jött az univerzális megoldás, a kissrác már úgy szállt ki a kocsiból, hogy a zseton benne volt a papírjaiban így elég gyorsan el is engedtek minket. Viszont felmerül a kérdés, hogy hogyan lehet gazdaságos a sofőr meló, ha minden megkeresett pénzed arra megy hogy a rendőrök hagyjanak vezetni? :-)

Mint kiderült, van rá lehetőség hogy mégis vezessen itt az ember, bár nem ajánlják, de jó pénzért akad papír. A legtöbb európainak az a motivációja, hogy végre kiélheti gyermeteg vágyait és szabályok nélkül vezethet!! Gondoljatok bele, át lehet menni a piroson, bárki elé kihajthatsz...kamionoknál azért érdemes jobban figyelni :-) még az is belefér hogy gyalogosokat üssön el az ember...

Hát ezen járt most az agyam, így megosztottam a gondolatot :-)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása